سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنان ایران
 
قالب وبلاگ

 

کتاب «صمیمانه با مردان» در خصوص وظایف مردان نسبت به زنان از دیدگاه اسلام در استان مرکزی چاپ شد.

«عاشق‌حسینی»، مؤلف کتاب«صمیمانه با مردان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: در سال گذشته کتاب «رابطه من و همسرم چگونه و چرا» ویژه بانوان را چاپ کردم.
وی ادامه داد: در این کتاب نحوه رفتار بانوان با همسرانشان با بیان نیازهای مردان مورد بررسی قرار گرفت.
عاشق‌حسینی اظهارکرد: پس از انتشار کتاب مذکور مطالعات در خصوص چاپ کتاب صمیمانه با مردان را از 3 سال گذشته آغاز کردم و امسال این کتاب به مرحله چاپ رسید.
وی اذعان کرد: در همین ماه ویرایش کتاب در قالب 60 صفحه به پایان رسید و چاپ اول آن از سوی انتشارات«نشر نویسنده» صورت می‌گیرد.
عاشق‌حسینی تصریح کرد: در این کتاب آقایان با وظایف خود نسبت به همسرانشان از دیدگاه اسلام آشنا می‌شوند و اینکه نگرش صحیح نسبت به زنان از دیدگاه الهی کدام است و طبق اسلام چه رفتاری در شرایط مختلف را باید داشته باشند را، مطالعه می‌کنند.
مؤلف کتاب صمیمانه با مردان در پایان با بیان اینکه خوانندگان می‌توانند مطالب کتاب را در قالب نامه‌ای از یک دوست به دوست خویش مطالعه کنند، خاطرنشان کرد: سعی شده در این کتاب تمام نیازهای زنان برای مردان بازگو شود.

تا دلتون بخواد کتاب درباره روحیات و نیازهای مردان و این که مردان چه طوری اند وجود داره ولی در مورد روحیات و نیازهای زنان و این که زنان چه طوری اند بسیار کمه حالا این که چرا بماند . خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این کتاب منتشر شده . بارها پیش اومده که با خودم گفتم چی میشد اگه مردان طبق نیازهای زنان رفتار می کردند ، چقدر زندگی شیرین تر میشد ، مطمئنم خودشونم نمیدونن چقدر چرخ دنده های زندگی راحت تر میگشت اگه می دونستن (و البته به آنچه میدونستن عمل میکردن) چه طور باید با زنان معاشرت داشت .هر چند هنوز کتابو نخوندم ولی امیدوارم بتون گامی موثر در جهت آشنایی مردان با نیازهای زنان داشته باشه .

 

 



برچسب‌ها:
[ شنبه 90/6/19 ] [ 11:32 عصر ] [ طهورا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب